Everything




   Everything


   
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 13491
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

جملات زیبا
عاشقانه مسعود و مهشید
عکس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Everything و آدرس k1n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» طنز/واکنش​ تلویزیون به انتقاد از پایان آبکی پایتخت2+خبر جدید از پایتخت3

 

طنز و کاریکاتور > طنز - با توجه به پایان آب بندی شده مجموعه طنز خوب و پرطرفدار «پایتخت 2» و همچنین برخی انتقادها به برخی حاشیه​های این قسمت، روابط عمومی بخش پاسخ دندان شکن صداوسیما با انتشار بیانیه​ای به همه انتقادها پاسخ داد.
 

به گزارش خبرنگار ما، مرکز روابط عمومی بخش پاسخ دندان شکن صداوسیما با ارسال نمابری به همه رسانه های داخلی و خارجی «انتقاد از سریال پایتخت» را نوعی کج سلیقگی و نادانی و همچنین حرکت در مسیر دشمن دانست. در این بیانیه آمده است: قسمت آخر پایتخت دو نماد حفاظت و حراست از آبهای خلیج همیشه فارس و همچنین نماد مهمان پذیری گرم مردم خونگرم قشم بود. ضمن اینکه حمایت از تولید ملی نیز در این قسمت با زیر آب رفتن یک خودروی ساخت خارج به خوبی نشان داده شد تا مردم سراغ جنس صادراتی نروند و ببینند عاقبت اطمینان به این لگن های خارجی که با یک قطره آب دیگر روشن نمی شود و نیاز به جرثقیل دارد، چیست. همچنین حفظ سنت های اصیل ایرانی با شنای نقی در بخش عمیق و خطرناک آب های خلیج همیشه فارس برای گرفتن گوشتکوب در کنار توجه به امانتداری ایرانیان نیز در این قسمت تعبیه شده بود. همچنین توجه ویژه به هویت ملی با نجات کارت ملی «نقی و ارسطو» از آب های خلیج فارس و حفظ از خیس شدگی نیز از دیگر وجوه فوق العاده قسمت آخر بود. در این اطلاعیه همچنین توجه ویژه این قسمت به موسیقی محلی از زبان بزرگترهای خانواده و سرمایه گذاری اقتصادی در قشم با نیم نگاهی به شعار سال نیز از دیگر نکات مثبت قسمت پایانی دانسته شده و از همه رسانه هایی که در نوروز از برنامه های صداوسیما تمجید کردند، تشکر شده و منتقدهای برنامه های امسال صداوسیما، آفتابه هایی برای آب ریختن به آسیاب دشمن معرفی شده اند که قصد ایجاد تشویش عمومی دارند. این نامه با جدول برخی دستاوردهای پایتخت 2 به پایان رسیده است. ضمن اینکه در این بیانیه میزان رضایت از این سریال 114 درصد و میزان رضایت از برنامه های نوروزی رسانه ملی 98 درصد عنوان شده که دو درصد باقی مانده به خاطر در سفر بودن مردم قابل اغماض اعلام شده است.
 

تاثیر پخش سریال پایتخت دو در ایام نوروز بر اساس نظرسنجی سازمانهای معتبر داخلی و خارجی تا 14 فروردین 92

کاهش 76 درصدی تماشای شبکههای ماهوارهای و افت شدید بی بی سی فارسی

سقوط سهام شرکت من و تو به خاطر هجوم آگهیهای بازرگانی برای پخش از رسانه ملی به خاطر این سریال

افزایش 23 درصدی دور انداختن دیش های ماهواره در خانواده های ایرانی

رشد 43 درصدی کانون گرم خانواده و توجه به پدربزرگ ها و موسیقی های محلی

تقویت 59 درصدی وحدت ملی به خاطر گنبد و گلدسته و آبگوشت جاافتاده

مرگ 22 درصدی شبکههای فارسی زبان ضد ایرانی به خاطر کمبود مخاطب داخلی

 

همچنین شنیده های خبرنگار ما حاکی است که مهندس ضرغامی عصر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به انتقادها در مورد پایان آبکی «پایتخت 2» گفت: آب نشانه روشنی است و ما با این پایان بندی نشان دادیم که سال 92 را با روشنی آغاز کردیم و امیدواریم سال روشنی داشته باشیم. وی همچنین از ساخت پایتخت 3 تا اول خرداد ماه همین امسال خبر داد و گفت: نود قسمتی «پایتخت3» را کلید زدیم و تا اول خرداد روی آنتن می رود. وی توضیح بیشتری درباره مضمون و محتوای این فصل از پایتخت ارائه نداد.

 

با تلاش خبرنگاران زبده و آبدیده ما، طرح تایید شده سریال نود قسمتی پایتخت 3 که در گروه فیلم و سریال شبکه اول تصویب شده، به دستمان افتاد که در ادامه آن را می خوانید:

در بندر عباس، و زمانی که کامیون ارسطو در حال خروج از پارکینگ است، پیرمردی از دریا به او پناه می برد و یک نقشه گنج به او می دهد که باید بر اساس آن از جنوب کشور تا شمال کشور همه استان ها را بروند و در جای مشخص شده هر استان کلید صندوق گنج را بردارند و به استان بعدی و بعدی و بعدی بروند. پیرمرد دریا همچنین یک نقشه بزرگ ایران را که با گچ و میل گرد طراحی و ساخته شده، بار کامیون ارسطو می کند و می گوید این نماد را در روز آخر و در میدان علی آباد نصب کنید.

خلاصه ارسطو به همراه خانواده نقی و دختر پیرمرد دریا که نگهبان نقشه و نقشه خوان مسیر است، سوار می شوند و به راه می افتند. دختر پیرمرد دریا، لعیا نام دارد و ارسطو در همان قسمت اول و بعد از خداحافظی از شعله خانم که برای پرواز به فرودگاه رفته، عاشق او می شود.

باقی طرح: کامیون ارسطو در هر استان سه روز و سه شب می چرخد و در هر قسمت 17 دقیقه موسیقی محلی آن استان پخش می شود و 14 دقیقه اهالی کامیون سوغاتی می خرند و خوشحال و خندان کمی بحث سیاسی می کنند و 23 دقیقه با مردم آن استان گپ می زنند و ...هر قسمت پر می شود. در این فصل از پایتخت، بابا پنجعلی هر 4 دقیقه یکبار می گوید: «بریم رای بدیم!»
براین اساس، این فصل از سریال پایتخت، ضمن گردشگری، افزایش وحدت ملی، تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات را نیز به مردم معرفی می کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : کیوان | تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب